Ludieke Valentijnsactie van MII

Bij ondernemen gaat het -net als in je privéleven- om aandacht voor de klant. Marine Insurance International wilde haar bestaande klanten én potentiële klanten eens op een ludieke wijze verrassen. De Merkkamer vond Valentijnsdag daar een uitstekend moment voor. Het idee? MII verstuurde opvallende A4 handgeschreven Valentijnskaarten in grote rode envelop om haar bestaande klanten de liefde te verklaren. ‘I love you. Do you love MII too?’ En voor de potentiële klanten de kaart ‘I want you. Do you want MII too?’ Súper persoonlijk, met een dikke knipoog naar de maritieme wereld.

Tekst: Irma Pekkeriet

Hoi Erwin,

Ik moet je iets bekennen.
Ik ben namelijk al een tijdje helemaal weg van je en dacht:
‘ik gooi het eens over een andere boeg en stuur je een valentijnskaart’
Jij bent héél bijzonder voor mij en ik verzeker je;
het is geen bevlieging, dit houdt stand.

Ik kan me vergissen,  maar volgens mij is het wederzijds.
Ook al hou jij de boot nog steeds een beetje af.

Mocht je mij nou nét zo speciaal vinden,
laat het me dan weten. Dan kunnen we binnenkort eens iets afspreken.

Hopelijk tot snel

xxx

PS: Zo zie je maar hè, stille wateren…

2-valentijnskaarten-MII

handgeschreven-valentijnskaart

 

 

closeup-valentijnskaart

 

 

 


12 | 02 | 2015

Categorieën: concept direct mail Nieuws ontwerp valentijn